Logg inn

På vår nye nettside må alle eksisterende kunder lage et nytt passord ved å trykke på "Glemt passord?".
Er du ny kunde? Trykk på "Ny kunde".

Ny kunde

Så flott at du vil bli vår kunde! Vennligst fyll inn feltene under og send inn.

Glemt passord?

Skriv inn telefonnummeret du har registrert på din kundekonto, så sender vi deg et nytt passord.

Logg inn

Bruk passordet du mottok på SMS.

Kurs og opplæring

LEAN Akademiet

På LEAN Akademiet jakter vi alt som gi oss forbedringer. Enten det er gjennom kulturbyggende aktiviteter som skaper samhold og styrker arbeidsmiljøet, om det er små eller store ideer for å optimalisere og skape verdi i kundereisen, jobbe med lederprogrammer eller perfeksjoner klippeteknikker for økt kvalitet og effektivitet.

Å jobbe etter lean-metoden betyr å fokusere på effektivitet, kvalitet og kontinuerlig forbedring og fjerne ting som ikke gir merverdi – prinsipper som opprinnelig stammer fra produksjonsindustrien i Japan, spesielt hos Toyota, der målet var å redusere sløsing og forbedre flyten i produksjonen. Siden da har lean-metoden funnet sin plass i en rekke bransjer, og i LEAN Studio har vi tatt i bruk denne arbeidsmetoden for å optimalisere kundereisen i våre frisørsalonger.